söndagsslut

Det är mörkt. Jag kan inte sitta på min balkong ikväll. Så jag är trött. Äventyret med Mirjam idag tog på krafterna. Jag skulle vilja gå ut i regnet. Jag skulle behöva vara lite ledsen. Men jag gråter inte nu för tiden. Jag tror man behöver det. Men nu går det inte alls. Jag försöker se lite sorglig romantisk film och undrar vad det är för fel på mig.

Det blev ju en bra kväll
igår. Jag tyckte Popular var en grym låt och jag tyckte Saade var snygg. Precis som det brukar bli lagom till det är dags för final. Allt blir bra. Inte på låtsas utan allt blir faktiskt bra. Det var ju inte slut förrän kl tolv så jag somnade på soffan. Det måste vara det bästa som finns. Utan tandborste och lådor för linser så man kan inte göra något annat än att bara somna. Johanna vann pengarna. Hon tippade flest top 5-rätt.

Taconight shopping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0