Typiskt

Det är ju värdelöst att plugga på anteckningar när man dummade sig när man gjorde dom. Jag imponeras av konstiga saker ibland. På min praktik i våras så hade dom förtkortningar på varenda sjukdom och medicin och åtgärd. Jag blev imponerad. Så jag antecknade och la in förkortnigar på de flesta ord med fler än tio bokstäver. Skillnaden är att dom använde befintliga förtkortningar. Mina är hittepå. Jag läser om hur glukosen höjs ft i gk. Inte alls ft men det skulle kunna vara det. Hur ska jag förstå vad jag tänkte då. Man tycker lite mindre om sig själv just nu. Värdelöst och inte alls bra. Fyrfärgspennan däremot. Den bästa investeringen och inte borttappad än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0