god kväll!

Jag väntar middagsgäster. I nya kläder som jag önskar jag kunde ha på jobbet. Pennkjol i blått. Det känns sjuksköterskeaktigt alt. flygvärdinnigt. Därför har jag inte tagit bort lappen. Så att jag kan modella lite innan jag bestämmer mig. Men såklart kommer jag behålla den. Jag vill ut och dansa i den ikväll. För jag är glad. Då känner man sig fin. Även om jag får de väntade kommentarerna om mina kläder så känner jag att jag kan ta det nu. Så blir man arg på dom imorgon istället, när man kommer på vilka idioter man träffar på där ute. Men då kan man inte ge igen. Jag är för snäll när det gäller. Så många man skulle vilja ge en smäll på käften. Jag slog på en motorcykel än gång. Det är det närmaste våldet jag har kommit när det gäller att de tillbaka på äckliga killar. Men nu får det vara slut på sånt. Skit ska skit ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0