happy b-day

Nu är det bara två praktikdagar kvar! Jag är nöjd som bara den. Skitsamma, nu ska vi inte prata om den. Eftersom jag är livrädd att bryta mot någon sekretess. Men en sak som inte är sekretess är jag ser ut som ett barn som varit på barnkalas efter en dag. Fixad i början, allt sitter som det ska, kläderna är rena och rätt korrekta. Ganska fint smink om jag vaknat på bättre humör. Men kl 16, då får man chocken. Håret står åt väldigt många håll. Sminket har fallit av. Kläderna är skrynkliga och kanske lite, lite madlåda på låret. Trist. Att man aldrig kan hålla måttet. Det kommer givetvis bli stor skillnad när jag börjar jobba på riktigt. Jag tänker att det kommer med examen.

Kommentarer
Postat av: karin och morgan

Det hoppades jag också...../Karin H

2011-11-18 @ 19:20:26
URL: http://karinochmorgan.blogspot-com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0