november ja

Igår bjöd jag på middag. Och ikväll blir jag bjuden. Jag ska äta musslor, det har jag inte gjort. Jag var en såndär fegis förr, men nu borde det gå ner. Sen Häckner på blå stjärnan, fy bövelen vad jag tycker om honom. Så därför har jag satt på mig en ny fin klänning och gjort en frissa så han ska se mig i publiken. Och så ska jag gå ut och dansa sen. För det är helg och vi ska fira oss. Och jag ska vara den jag vill vara. Igår var jag en röv, faktiskt. Ibland kan det bli så, framför allt på natten med ett snurrande huvud. Jag glömmer viktiga saker. Som man kommer på för sent. Helvete för att komma på saker för sent. När besvikelsen liksom tar över och man ska bli ledsen för att man är som man är. Eller ännu värre, om andra är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0