Nuså

Jag verkar ju så smått få ge upp min dröm om lite snyggare outfit till syrror. Så jag får jobba lite mer på mig själv. Och det kan gå vägen tror jag. Det är liksom bara ansiktet som skiljer oss åt, så väldigt tråkigt, så därför måste man piffa upp detdär emellan också. Röda skor=smart för då syns det inte lika mycket om man spiller lite blod på fossingarna. Snygga pennor som ser ut som sprutor! Bara man inte råkar försöka sig på en injektion med dom. Jag ska nog nöja mig med att ha dom hemma. Fin klocka, har jag redan (men var!?). Tar mycket puls och det är så jobbigt att förlita sig på att patienterna har klockor som jag ska låna. Dessutom är det ofta sånadär tjusiga minisar i guld med guldvisare som är totalt värdelösa när man ska kolla sekunder.


Och det finaste av allt! Ett rött steteskop i metallic. Nu kan jag ta manuella blodtryck och då känns det inte alls lika töntigt att gå runt med ett runt halsen som det gjorde i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0