Pracke

Jag praktiserar. Försöker vara sjuksköterska. Det går både bra och dåligt. Sen försöker jag ha lite fritid. Det går ganska dåligt. Så jag föredrar att vara på sjukhuset. Jag gillar att vara där. Särskilt nu när jag faktiskt inte har något eget ansvar. Jag kan prata med patienterna hur mycket jag vill. Jag kan springa med på undersökningar dom skickas på och så får jag äntligen ta lite blodprov. Jag är såklart virrig. Innan det gäller. Måste springa tillbaka och hämta allt jag glömmer. Kanske ev tappar lite på golvet. Men när jag ha tagit bort stickskyddet, då är det jävlar i mig fokus. Även om många viktigpettrar kan ha roligt åt att jag är som jag är så kommer jag bli bra. För jag tycker detta är så himla kul. Idag hängde jag på röntgen ett tag och kikade på lite lungor. Och jag börjar så smått få klart för mig vad som egentligen finns där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0