25 oktober

Ibland är det bra och ibland lite mindre bra. Och eftersom jag har ångrat mig när jag skrivit förr under lite tråkigare perioder så tänker jag att jag ska vara lite tyst nu. Det går väl över, som allt. Men vissa saker vill man inte ska gå över heller. Jag har skrivit av mig metervis genom åren i tjusiga formuleringar som man ändå inte har någon nytta av. Jag har ältat med kompisar och gett råd i alla deras problem. Men när det kommer till en själv så försvinner dom där råden på nåt märkligt sätt. Man har inget intresse av dom då. Och så skadar man sig själv bara ännu mer. Ni behöver inte bli oroliga, jag kommer inte ha handledsvärmare igen, nej nej, nu handlar det mer om att mindfucka sig själv. Så man blir lite lite mer sjuk i huvudet. Inget bra råd som jag skulle gett till en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0