alla sorters papper

Ensam i tysta rummet igen. Jag hittar inte mina kompisar, dom kanske inte ens är här. Vi har två muntliga tjosans idag igen så det är planen att veta vad det handlar om innan jag går dit. Jag har ju gjort det men här kommer problemet när man har framförhållning. Jag minns ju inte. Jag minns knappt vad det är för arbete. Då är det bra att ha snälla kompisar som mailar vad det är och vad jag ska göra. Jag tänker att jag kan ge tillbaka på något annat vis. På nåt vis som inte har med papper att göra. Ha en vinkväll tex. Det är jag bra på så det blir det på lördag. Jag kanske ska köpa det mjukaste toapappret som finns. Då borde dom förstå min tacksamhet.

Nu blir det en mycket osmaklig övergång och jag ber om ursäkt för det, men när man skriver så mycket papper så kan man inte hjälpa vad man associerar till. Det är en workshop här på uni snart som handlar om vård för papperslösa. Tänk nu inte på att jag skrev om toapapper för detta är viktigt. Såklart måste man maila in sitt intrese för det och det är där skon klämmer. Jag måste komma ihåg detta. Jag tror det kan vara intressanta föreläsningar och diskussioner och det är ju något jag väldigt gärna vill veta mer om. Kanske på något vis jobba med. Håll tummarna för att ett mail skickas från mig inom kort. Eftersom man inte kan styra sånt själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0