gud så bra det kommer bli

Imorgon kommer en ny soffa till mitt bo. Jag bara känner hur roligt det kommer bli att städa sen. Sy kuddar i helgen och fluffa till dom varje dag. Jag kanske slipar mitt bord för att soffan inte ska känna sig så ensam i sin finhet. Jag tror att jag kommer köpa en sladd till mina högtalare och tidningar att läsa. Jag ska hänga upp en ny uppsättning klänningar på väggen som är lite mer höstiga. Och sen kommer onsdagsklubben. Som ska brygga glögg och dricka vin. Samtidigt som vi lyssnar på musik som kommer från alla hörn så man hoppar till och säger oj jag trodde det stod någon i hallen och spelade nu. Jag kommer säga nej, det är mina nya högtalare och dom kommer kanske säga wow, eller kanske säga okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0