kom alla mina kycklingar

Detta går ju inte alls. Om någon är i Gbg vid linné, kom och underhåll mig. Jag har för mycket självförtroende nu. Tänker att jag skulle väl kunna göra den där tentan nu. Så jag kan ha roligt igen. Jag tittar på gamla kort istället. Som alltid funkar när man behöver en liten paus. Jag blir nostalgisk och skulle kunna gråta en skvätt.

Kanske sex år sen.
Ganska snart skulle vi splittras för en väldans massa år. Mest på grund av mig som var rövig och flyttade istället för att hänga med dom. Det har varit nåt som gnagigt. Som jag har saknat. Och därför kan jag inte sura för att Magdalena flyttat till Oslo. Eller Emelie till Paris. Men egentligen är jag sur. Och ledsen. För nu har ju jag kommit tillbaka. Då vill jag att alla ska vara här. Hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0