Ner i plurret!

Dom säger att jag inte ska vara hemma och tänka. Och jag får hålla med, för det går inget vidare. Försöker lyssna på viss musik men ändå kommer det annat ur högtalarna. Nu har jag några timmar själv. Men jag har lite att göra så det kan nog gå bra. Äta, bada och göra mig fin för kvällens middag. Igår blev jag också bjuden på middag så snart är det nog min tur att ställa till med kalas igen. Jag gör såklart inte massa saker bara för att slippa umgås med mig själv, utan det är ju några riktiga höjdare jag träffar. Men jag gillar också mig själv lite mer i sällskap med andra än jag gör nu. Inte så blödig, även om det faktiskt kom lite grinande i skolan häromdagen. Då gjorde jag mig själv väldigt förvånad. Det är ju inte min stil det där. Prata om elände, gärna, men inte mer va? Samtidigt så är det bra om jag övar på det, för då får man massa kramar och så blir man lite rörd. Och rörd är en bra sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0