Pigg som lärkan

Det var inte alls roligt imorse. Jag märkte inte att det var sol. Jag minns knappt hur jag tog mig till skrivsalen. Jag satt plötsligt bara där. Med en tenta jag undrade om jag verkligen skulle ha. Förr var vissa skeptiska till om betablockare kunde sänka blodtrycket. Varför tror du dom tänkte så och stämmer det? ??????? Ska man vara tankeläsare nu också? Jag vet väl inte vad dom tänkte på 1800-talet. Mitt eländiga sudd tog slut av allt velande. Jag började tänka på hur mitt drömbadrum skulle se ut om jag fick bestämma helt själv.

Nu har jag städat i två timmar. Det vankas gäster som ska dricka vin runt mitt köksbord. Egentligen är jag slut och skulle behöva en vecka isolerad på en söderhavsö men jag vill inte, jag hinner inte för det är så mycket roligare allt det andra. Och börjar man inte gråta när man tappar en meter GP i trapphuset så känner jag ändå att jag är i relativt bra form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0