Hej kompis

Godmorgon!

Det är kallt ute. Jag har köpt en dunjacka och en halsduk. Jag har vinterskor. Jag har aldrig varit så redo som jag är nu. Man får lite lust att gå ut och säga men kom igång då. Bara ingen är i närheten. Man vill ju inte vara en sån som är spydig mot självaste moder natur.

Om en månad kommer
Emelie och Thomas! Jag ska ha höstfest då. Eller egentligen gör jag kanske inte så mycket mer än erbjuder tak under huvudet några timmar. Det skulle räcka. Men det är lite trist. När det närmar sig så kommer nog ett tema vara spikat, toan pyntad, lekar är förberedda och chipsen hänger i taket. Jag kanske ska tagga ner lite, men jag tycker det är svårt. Men jag vill inte att inbjudna ska avstå från att komma för att dom inte orkar med. Fast såna kompisar vet jag inte om jag vill ha.

Thomas räddar hem från att börja brinna. Såna kompisar är bra.


Kompisar som tycker äggfest är kul är också bra.


Och kompisar som tycker det är kul att stoppa en balong under tröjan. Också kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0