Hej rädsla

Man får ju fnatt på sig själv. Jag är inte jättemärkvärdig som behöver köpa tamponger ibland. Det är ju ganska normalt om man är 24 år och dessutom tjej. Ändå, ändå tänker jag att nu ska jag se normal ut och låta normal när jag köper det, och endast det, på pressbyrån av en liten kille. Och det gick ju bra. Och jag övervägde aldrig att strunta i det. Ändå kände jag en lättnad när jag gick därifrån. Så fruktansvärt superdupertöntigt av mig så jag dör lite.

Vissa tycker det är jobbigt att köpa dasspapper. Som att man berättar att nu ska jag hem och dassa. Vissa tycker det är jobbigt att köpa godis. Som att man säger att jag har ingen karaktär, jag kan inte stå emot. Och vissa tycker det är jobbigt med tamponger. Som att man säger hej jag blör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0