Äh jag vet inte

Nu skriver jag för tredje gången idag. Man får passa på när man vill. Jag ligger och tar igen mig efter helgen och orkar inte med så värst mycket. Jag tittade just på Ranelid. Jag har inte orkat med melodifestivalen men jag var ju tvungen att se detta. Vad var detta som orsakde allt intresse?
Nu kommer kärleken, nu kommer soldaterna, herrrregud. AOoo. Yeah, wow. Osv. Osv. 
Och det var ju jättekul. Jag känner såhär, slappna av lite, inte Ranelid utan alla andra. Var detta så mycket sämre än allt annat? Han knäppte med fingrarna, klappade med händerna och diggade. Med en ros i kavajen och ett orangefärgat tryne. Pratade om stranden jag och havet vi, sånt som han brukar prata om och fick in lite säd i låten också. Säd! Ett väldigt, väldigt roligt ord så bara där tyckte jag han kammade hem allt. Det som blir lite konstigt är när Molly står med darrande läpp och sjunger att hon minsann är trött på att få rosor ändå men att hon ligger och gråter på golvet. Alltså, ska det vara på skoj eller dödligt seriöst? För kombon som är nu gör det väldigt konstigt att se på. Jag vill att det ska vara roligt. Och Björn var rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0