Hippan

Jag var så rädd att avslöja möhippan som var igår. Men jag klarade denna hemligheten också. Maria var så bra. Hon kunde sina trollformler som ledde henne runt på en skattjakt. Vi hade glassprovning på Lejonet och Björnen men höjdpunkten blev nog konstsimmet. Konstsim! På riktigt. Med näsklämma. Vi skulle flyta med spända ben och spretande tår. Böja upp och ner och snurra. Och är det någonstans jag får skryta så måste det ändå vara här. Instruktören simmar fram till mig och frågar om jag idrottat mycket (!?) På riktigt så frågar hon det. För jag har en sådan bra kroppskontroll. Jag blev hemskt förvånad, tittade mig omkring och som tur var så hade Johanna hört hela spektaklet. Annars hade ingen trott på mig. Maria rekommenderade starkt att ha en möhippa själv men den får jag nog se mig i stjärnorna efter. Men att se på stjärnor är ju ganska mysigt så det kan jag sysselsätta mig med ett tag till.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var så roligt att du var med!! Och jag missade helt att du var världens proffs, antagligen för att jag kämpade för fullt med min kroppskontroll. Kram på dig.

2012-02-20 @ 18:16:28
URL: http://mariahedman.blogspot.com
Postat av: Emelie

haha aa emelie gud den fragan hade jag kunnat leva pa i flera ja säkert resten av mitt liv! :)jag glädjs med dig:)

2012-02-21 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0