Nuuuuu

Oj vad konstigt. Nu har jag läst ett år. Jag blir så nostalgisk, lugn, ledsam, glad och speedad. Det är ganska blandade känslor och en aning snurrigt för mig. Jag blir alltid lika uppspelt efter en stor tenta. Pratade i falsett på Myrorna och drog i fula gula kavajer i storlek 48. Köpte en acka i alla pasteller som finns. Jag vet inte varför, jag bara behövde spendera lite. När jag kom hem, fortfarande speedad, kom jag på att jag skulle rensa gardeoben. Inget bra att göra efter att man tömt hjärnan. Kläder på hela golvet. Jag kan inte städa. Det ligger små högar överallt, tvättas, vikas, slängas, kanske slängas men sparas så länge, utklädningskläder etc.

Nu måste jag ta tag i det. Igen. Med lite rockig musik. Sen kommer gästerna. Vi ska fira att vi är bra. Att vi fixat denna tenta nu efter dagar av dåligt humör hos oss alla. Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0