Nu är det drömveckor

Hela julen ligger framför mig och allt kan bara få gå långsamt. Glöggen jäser, lite sent gjord iår men säg till om du vill ha en flarra så får du! Jag är inte överförtjust själv. Jag har också insett en sak. Här går jag omkring och tror att jag är ett julmonster och så har jag inte mer pynt än en stjärna. Jag måste alltså ge mig ut på jakt och köpa ett julkit, på en och samma gång. Dumt. Och tråkigt. Julgranspynt har jag massor trots att jag aldrig haft en gran. Det är konstig prioritering.
 
En till sak som är konstig är det jag såg häromdagen. Om jag åker 38 minuter med denna vagn så kommer jag till Synneröd. Förstår inte att jag missat det hela mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0