25!!

Nu väntas storslagen fest i helgen! Jag har fyllt 25 år och det trejde och sista firandet blir på lördag! Jag har haft underbara firningar! Först på Lysekil med Marcus, Johanna och Morten, sen hemma hos mig med hela familjen! Och nu, la gran final! Det är mycket som ska donas när man ska bjuda 30 personer på kalas. Jag har bakat, skrivit frågesport, köpt presenter och girlanger. Jag älskar kalas. Eftersom kalas är det bästa i livet.
 
Nu idag är jag såhär extra glad för jag ska få gå på Chess! Chess! Genrep idag och vad jag förstått så kommer det vara storslaget!
Och vad mer om att vara 25. Jag har ju nått en sån otrolig mognad, givetvis. Det är vansinne vad som händer över 24-25-natten. Plötsligt känns det skönt att slänga in en tvätt, jag tycker det ser hemskt tråkigt ut med vissna blomblad, en svep med dammsugaren rensar bort så mycket mer än smutsen! Och framförallt, vad mycket jag får ut av dagen när jag går upp tidigt! Jag hinner fånga den varenda dag. Vilket sjukt mirakel va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0