tjena!

Jag tänkte bara säga att oj, nu är jag på den första praktiken där jag känner att här vill jag jobba. Nu vill jag bli klar med skolan och stanna här. Det har stått en del om rättspsyk i tidningarna den senste tiden. Om ni läst det så förstår ni att det har tagit en del på en och jag har varit ledsen och arg. Men det är så in i sjuttsingen viktigt och finns det något som jag vill jobba med för att det ska bli bättre så är det detta. Vet någon föresten varför man säger fy 17 och inte 18? Det har jag till uppgift att förklara för en patient imorgon och man vill ju inte svika. Jag ser fram emot praktiken varje gång jag åker därifrån och såna ställen man känner så för ska man banne mig vara rädd om.
 
Det var en liten update om mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0