hej!

morn!
nu har vi atit havregrynsgrot. ja det var gott.
kul dag i brooklyn igar. jag kopte fantastiska presenter till mina foraldrar som en av dom kommer uppskatta och en hata. jag maste nog kopa nan lykta sa mamma far nat fint ocksa. och viktigt, jag maste kopa mig ett promenadskor nu pa direkten eftersom jag ar en osmart packare som tog med mig finskor. vi tankte ta en lov till broadway nu och gud vad jag har svart att skriva pa ett roligt satt jag vill bara springa ut nu!
 
imora kommer marcus o victors foraldrar hit och pa tisdag ska vi se lejonkungen. allt ar kul!

Kommentarer
Postat av: peder sporre

huruvida detta syns eller inte må stjärnorna blinka om.Att skriva i blogg ger mig lätt lite smogg, då jag hellre skriver brev med frimärke, att på ett säkert sätt levereras utav postverket, hör du mig, bra. Verkar vara fint att vara på andra sidan,och vad jag såg har du redan köpt en present, toppen, allt är bra även en frihetsgudinna i lakrits. Hoppas edra magar funnit sig tillrätta,det är nog inget allvarligt bara nervtrådarna som skall lägga sig tillrätta, ha det bra hälsa simba om hon nu inte badar i simbasängen

2013-04-21 @ 22:03:28
Postat av: peder sporre

huruvida detta syns eller inte må stjärnorna blinka om.Att skriva i blogg ger mig lätt lite smogg, då jag hellre skriver brev med frimärke, att på ett säkert sätt levereras utav postverket, hör du mig, bra. Verkar vara fint att vara på andra sidan,och vad jag såg har du redan köpt en present, toppen, allt är bra även en frihetsgudinna i lakrits. Hoppas edra magar funnit sig tillrätta,det är nog inget allvarligt bara nervtrådarna som skall lägga sig tillrätta, ha det bra hälsa simba om hon nu inte badar i simbasängen

2013-04-21 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0